سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان
سرخط خبرها

شکست خطیر در همکاری با یک اسپانسرپرحاشیه! | تبلیغی که هر روز کوچک‌تر می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۴۱۲۵
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
شکست خطیر در همکاری با یک اسپانسرپرحاشیه! | تبلیغی که هر روز کوچک‌تر می‌شود
قرارداد باشگاه استقلال با یک شرکت وارد کننده گوشی تلفن همراه دردسر‌های تازه‌ای را برای مدیران این باشگاه به وجود آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که علی خطیر با مالک یک شرکت وارد کننده تلفن همراه عکس یادگاری گرفت و سپس اعلام شد که باشگاه استقلال با این شرکت قرارداد همکاری امضاء کرده، خیلی‌ها نگران عاقبت این قرارداد شدند. نگرانی‌هایی که نشات گرفته از سوابق تاریک یک شرکت وارد کننده تلفن همراه دیگر بود که نحوه فعالیتش بی شباهت با شرکتی نیست که به نوعی اسپانسری استقلال را قبول کرده است.  

درآن ایام به علی خطیر بار‌ها هشدار داده شد که با این شرکت فسخ قرارداد کند، اما مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلی با این شرکت پیدا نخواهد کرد و استقلال سود خوبی از این قرارداد خواهد برد.  

با وجود ابراز امیداری خطیر در تداوم این قرارداد، اما به سرعت حواشی متعددی درباره شکل کار این شرکت منتشر شد تا جایی که رئیس صنف وارد کنندگان گوشی تلفن همراه با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال خواستار فسخ سریع قرارداد خود با این شرکت شد.

دلیل ارسال این نامه کاملا روش بود، چون شرکت مذکور قوانین وارد کردن گوشی تلفن همراه را رعایت نمی‌کرد و همچون یک شرکت دیگر که کلی سر و صدا به پا کرده بود با اقدامات غیرعرف گوشی‌های تلفن همراه خود را زیر قیمت بازار به فروش می‌رساند. شرکتی که به طور موازی با شرکت طرف قرارداد باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد به سرعت در مسیر تعلیق فعالیت‌های خود قرار گرفت و مشخص شد که کلاهبرادی عظیمی از سوی مالکان آن شرکت انجام شده و مبالغی که از خریداران اخذ شده باید عودت داده شود.


البته هنوز شرکت طرف قرارداد با باشگاه استقلال چنین وضعیتی پیدا نکرده، اما هشدار‌های صنف وارد کنندگان گوشی تلفن همراه نشان می‌دهد که اوضاع برای این شرکت نیز خوب پیش نمی‌رود و پست ارزان فروشی گوشی‌های تلفن همراه حرف و حدیث‌های بسیاری است.

باشگاه استقلال نیز در اولین قدم اقدام به کوچک کردن تبلغیات این شرکت کرده و به تازگی تبلیغ این شرکت را از پشت پیراهن به روی بازو انتقال داده است. حتی شنیده می‌شود که این تبلیغ آرام، آرام از روی پیراهن باشگاه استقلال حذف خواهد شد و درحالی که مالک این شرکت واکنش‌هایی نسبت به این موضوع نشان داده، اما باشگاه استقلال در مسیر پایان قرارداد فی مابین با این شرکت قرار گرفت و به سرعت باید در این راستا اقداماتی انجام دهد.

حال اینکه شرکت طرف قرارداد باشگاه استقلال نیز به مانند آن شرکت معروف که کلاهبرداری عظیمی کرده بود، مجرم شناخته شود روشن نیست، اما بحث برسردلایل ارزان فروشی گوشی‌های تلفن همراه عرضه شده از سوی این شرکت همچنان داغ است...


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->